REKLAMAČNÍ ŘÁD
Všeobecná ustanovení a vymezení pojmů
Spotřebitelská smlouva je smlouva kupní, smlouva o dílo, případně jiné smlouvy, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel.
Prodávající je obchodní společnost KRASOWSKI s.r.o., se sídlem Jankovcova 1632/67, Holešovice (Praha 7), 170 00 Praha, Česká republika
identifikační číslo: 14412331, DIČ CZ 14412331, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 365261
Zákazníkem našeho internetového obchodu je Kupující. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje Kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, a Kupující spotřebitel. Záruční lhůta začíná běžet převzetím Zboží Kupujícím. Záruční doba činí 24 měsíců s výjimkami stanovenými Zákonem. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo Zboží v záruční opravě. V případě výměny Zboží začíná běžet nová záruční doba.
Záruka
Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním.
Na všechny výrobky je poskytována záruční doba v délce 24 měsíců od převzetí zboží pro spotřebitele a 6 měsíců pro kupujícího, který není spotřebitelem (podnikatel).
Záruka se nevztahuje na zboží, u kterého vypršela dnem uplatnění reklamace záruční doba. Dále na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním (např. změna materiálu úměrná délce užívání) a na závady způsobené nesprávnou údržbou a používáním výrobku. Všechny zasílané výrobky procházejí pečlivou kontrolou.
Jestliže se objeví vada výrobku v záruční době, postupujte prosíme následujícím způsobem:
Krok 1 — Vyplňte na webu žádost/reklamační formulář
V žádosti je třeba uvést následující údaje:
- číslo objednávky
- název zboží
- model
- popis vady
- kopii faktury
- fotografii vady výrobku.
Krok 2 — Po vyplnění všech polí „Žádosti“ odešlete žádost.
Všechny dokumenty je třeba zaslat e-mailem do prodejního oddělení na retail@krasowski.cz
Krok 3– Následně zboží zašlete na naši adresu Panská 895/6 110 00 Nové Město Praha, případně osobně doneste na adresu provozovny Panská 895/6 110 00 Nové Město Praha
Důležité:
- šperk musí být očištěn od biologického znečištění a sterilizován
. Nečisté a nesterilizované šperky nebudou přijaty z hygienických důvodů
- šperk musí být zabalen do individuálního sáčku
- šperk by měl být zaslán v obálce s bublinkami, aby se předešlo fyzickému poškození. Šperky s pinem (bez závitu) by měly být zasílány v pevném obalu.
Krok 4 —Na váš e-mail bude zaslán výsledek posouzení žádosti nejpozději 30. den po obdržení žádosti.
Krok 5 — Pokud bude potvrzena výrobní vada, lze šperk opravit na náklady společnosti, vyměnit za obdobný (pokud je k dispozici) nebo vrátit peníze.
Peníze budou připsány na váš účet do 10 pracovních dnů od ukončení reklamačního řízení.
Vracení peněz proběhne výhradně na účet osoby, která objednávku uskutečnila v internetovém obchodě. Pokud karta zákazníka na okamžik vrácení zboží přestala platit (ztracena, skončila její platnost, vrácena do banky), vrácení může být provedeno na jinou kartu téhož zákazníka nebo na bankovní účet zákazníka na základě jeho žádosti.
Upozorňujeme!
Prodejce si vyhrazuje právo zamítnout žádost a nepřijmout vrácení vadného výrobku v následujících případech:
- chybějící potřebné dokumenty
- mechanická nebo jiná poškození
- známky vystavení vysokým teplotám a chemickým látkám výrobku
- stopy technické opravy provedené zákazníkem nebo třetími stranami
- nesprávná péče o šperk, která vedla ke ztrátě, odštípnutí, změně barvy kamenů nebo kovu, stejně jako další vady způsobené nesprávným používáním zboží.
Práva spotřebitele při uplatnění záruky:
- jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy
- jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy
- jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy
- jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy.
Rozpor s kupní smlouvou
Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad. Shodou s kupní smlouvou se rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá.
V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen rozpor s kupní smlouvou), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.
Pokud jste obdržel(a) od našeho zásilkového obchodu jiný výrobek, než jste si objednal(a) (neúmyslná záměna při balení výrobků) , nebo jste obdržel(a) výrobek vadný, zašlete nám jej zpět, nejlépe v původním obalu spolu s dodacím listem (nebo jeho kopií) a uveďte popis vad. My Vám bezplatně zašleme výrobek správný (resp. bezvadný).
Při zasílání zpět volte vhodný obal, aby nedošlo k poškození zboží při přepravě. Zákazník doručí reklamované zboží na vlastní riziko, na adresu prodejce.
Ochrana osobních údajů
Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Kupující uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího po úspěšném splnění smlouvy a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním.
Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Osobní údaje je možno na základě písemné žádosti zákazníka odstranit z databáze. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro doručení zboží.
Jednotlivé smlouvy jsou po svém uzavření provozovatelem archivovány, a to ve formě elektronické a jsou přístupné pouze provozovateli obchodu.
Závěrečná ustanovení
Tento reklamační řád nabývá účinnosti dne 19.08.2024.
Změny reklamačního řádu vyhrazeny.